Πακέτα & Τιμές

Διαλέξτε ένα πακέτο σήμερα

Σύγκριση Πακέτων
25 /μήνα
Sec25

  • Διαχείριση εισερχομένων/εξερχομένων κλήσεων (μέχρι 25 κλήσεις)
  • Αναλυτική αναφορά κλήσεων ημέρας μέσω email
  • Άμεση ενημέρωση για επείγοντα περιστατικά μέσω email/sms (0.16€/sms)
  • Διαχείριση των ραντεβού μέσω ηλεκτρονικού ημερολογίου (calendar)
  • Χρέωση για κάθε επιπλέον απαντημένη κλήση (0.99€/κλήση)
Επιλογή
55 /μήνα
Sec55

  • Διαχείριση εισερχομένων/εξερχομένων κλήσεων (μέχρι 60 κλήσεις)
  • Αναλυτική αναφορά κλήσεων ημέρας μέσω email
  • Άμεση ενημέρωση για επείγοντα περιστατικά μέσω email/sms (0.16€/sms)
  • Διαχείριση των ραντεβού μέσω ηλεκτρονικού ημερολογίου (calendar)
  • Χρέωση για κάθε επιπλέον απαντημένη κλήση (0.92€/κλήση)
Επιλογή
110 /μήνα
Sec110

  • Διαχείριση εισερχομένων/εξερχομένων κλήσεων (μέχρι 125 κλήσεις)
  • Αναλυτική αναφορά κλήσεων ημέρας μέσω email
  • Άμεση ενημέρωση για επείγοντα περιστατικά μέσω email/sms (0.14€/sms)
  • Διαχείριση των ραντεβού μέσω ηλεκτρονικού ημερολογίου (calendar)
  • Χρέωση για κάθε επιπλέον απαντημένη κλήση (0.86€/κλήση)
Επιλογή
200 /μήνα
Sec200

  • Διαχείριση εισερχομένων/εξερχομένων κλήσεων (μέχρι 240 κλήσεις)
  • Αναλυτική αναφορά κλήσεων ημέρας μέσω email
  • Άμεση ενημέρωση για επείγοντα περιστατικά μέσω email/sms (0.14€/sms)
  • Διαχείριση των ραντεβού μέσω ηλεκτρονικού ημερολογίου (calendar)
  • Χρέωση για κάθε επιπλέον απαντημένη κλήση (0.76€/κλήση)
Επιλογή
400 /μήνα
Sec400

  • Διαχείριση εισερχομένων/εξερχομένων κλήσεων (μέχρι 530 κλήσεις)
  • Αναλυτική αναφορά κλήσεων ημέρας μέσω email
  • Άμεση ενημέρωση για επείγοντα περιστατικά μέσω email/sms (0.12€/sms)
  • Διαχείριση των ραντεβού μέσω ηλεκτρονικού ημερολογίου (calendar)
  • Χρέωση για κάθε επιπλέον απαντημένη κλήση (0.70€/κλήση)
Επιλογή
550 /μήνα
Sec550

  • Διαχείριση εισερχομένων/εξερχομένων κλήσεων (μέχρι 800 κλήσεις)
  • Αναλυτική αναφορά κλήσεων ημέρας μέσω email
  • Άμεση ενημέρωση για επείγοντα περιστατικά μέσω email/sms (0.12€/sms)
  • Διαχείριση των ραντεβού μέσω ηλεκτρονικού ημερολογίου (calendar)
  • Χρέωση για κάθε επιπλέον απαντημένη κλήση (0.65€/κλήση)
Επιλογή
* Οι παραπάνω τιμές δεν περιλαμβάνουν Φ.Π.Α. 24%.

Όλα τα πακέτα περιλαμβάνουν

  • Διαθεσιμότητα Δευτέρα – Παρασκευή (09.00-21.00) *
  • Αφοσιωμένο προσωπικό επαγγελματικής κλάσης
  • Δυνατότητα αναβάθμισης του πακέτου σας
  • Διασφάλιση των δεδομένων σας
  • Ασφάλεια του προσωπικού σας απορρήτου
  • Αναλυτική παρουσίαση πρίν την αγορά

 

* Υπάρχει η δυνατότητα εξυπηρέτησης και τα Σάββατα από τις 9 το πρωί έως τις 3 το μεσημέρι με πάγια μηνιαία χρέωση.

Συχνές Ερωτήσεις

Χρειάζεται να αλλάξω αριθμό τηλεφώνου;
Όχι, γίνεται εκτροπή μέσω του παρόχου σας.
Πως διασφαλίζεται το απόρρητο των προσωπικών στοιχείων των πελατών και της επιχείρησής μου;
Στη vSec διατηρούμε αυστηρά πρωτόκολλα επιλογής και εκπαίδευσης εργαζομένων. Όλοι μας οι υπάλληλοι υπογράφουν σύμβαση εχεμύθειας και η vSec μαζί σας, ώστε να είστε βέβαιοι ότι τα ευαίσθητα δεδομένα που μοιράζεστε μαζί μας είναι ασφαλή.
Τι όφελος έχω από την τηλεγραμματεία;
Τα οφέλη είναι ποικίλα. Ενδεικτικά αναφέρουμε τα μειωμένα λειτουργικά έξοδα της επιχείρησής σας, την εξοικονόμηση του χρόνου σας και την ταυτόχρονη αύξηση της παραγωγικότητάς σας, καθώς και τη διατήρηση και αύξηση της πελατείας σας.
Οι παραπάνω τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α;
Οι παραπάνω τιμές δεν περιλαμβάνουν Φ.Π.Α 24%.
Μπορώ να αλλάξω πακέτο αν μεταβληθούν οι ανάγκες μου;
Βασικό χαρακτηριστικό της vSec είναι η προσαρμοστικότητα. Τα πακέτα και οι υπηρεσίες μας είναι ευέλικτα και βασίζονται στο «on the go» μοντέλο, μιας και μπορείτε να τα προσαρμόσετε βάσει των αναγκών σας.
Υπάρχει κάποια χρονική δέσμευση συμβολαίου;
Όχι δεν υπάρχει καμιά χρονική δέσμευση συμβολαίου. Οι υπηρεσίες της vSec προσαρμόζονται στις ανάγκες του κάθε επαγγελματία κατόπιν γραπτής-προφορικής συνεννόησης.